Ik heb veel ervaring met het faciliteren van groepen en (management) teams bij een heidag, kick-off dag of bij de ontwikkeling van een nieuwe visie of strategie. Ik maak dan gebruik van methodes en technieken die uitgaan van co-creatie, zoals Open Space en Worldcafe. 

Ik wordt ook regelmatig uitgenodigd om te spreken of workshops te geven.

Waarvoor kan je mij vragen?

Om mensen te motiveren en inspireren om te veranderen en te groeien. Vanuit passie, kennis, ervaring en duidelijke leiderschap of organisatie modellen. En met veel humor, plezier en energie.

Ik verzorg jaarlijks verschillende programma’s op het gebied van leiderschap, gedrag en organisatiecultuur verandering voor grote en kleine bedrijven. Daarnaast begeleid ik ook bij bedrijven interactieve inspirerende workshops die gericht zijn om snel met elkaar goede oplossingen te bedenken voor vragen van de deelnemers.

In binnen- en buitenland. In het Nederlands en in het Engels. Voor groepen van 10 tot 100 tot soms meer dan 600 mensen.

Waar gaan de lezingen en workshops over?

Over holistisch en faciliterend leiderschap, persoonlijke en organisatie verandering, organisatie ontwikkeling, organisatie cultuur (m.b.v. People Change Scan) en hoe je als organisatie en als mens kunt groeien. Dit vanuit de overtuiging dat organisaties zich kunnen ontwikkelen wanneer de mensen zich kunnen ontwikkelen.

Ik bespreek belangrijke leiderschap en organisatie vragen zoals:

  • Hoe geef je leiding aan jezelf ?
  • Hoe inspireer je anderen en geef je effectief leiding?
  • Hoe motiveer je een team?
  • Hoe bouw je een sterke en effectief samenwerkende organisatie?
  • Hoe verander je de organisatiecultuur?
  • Welke organisatie strategieën leiden tot succes?
  • Hoe succesvol onze doelen te implementeren: 1% inspiratie en 99% transpiratie?
  • Hoe succesvol om te gaan met de huidige steeds snellere veranderingen?

Ik werk bij voorkeur met de vragen die bij de organisatie en deelnemers leven zodat de lezing of workshop interactief is.

Wat is de investering voor een lezing of workshop?

Meestal wordt met een totaalbedrag gewerkt waarbinnen alle voorbereidingen zijn meegenomen, de reiskosten binnen Nederland en een (telefonische) werkbespreking vooraf.

Enkele klanten uit de afgelopen jaren

Transavia, Start People, SNT Contact Centers, Nederlands Meetinstituut Certin, Heijmans.

 

Comments are closed.